sobota, 20 lipca 2013

Rozdział I


Mam 15 lat. Jestem przeciętną dziewczyną o imieniu Emilia, nie mam przyjaciół. Nie dziwie  się w końcu doszłam do 3c, tam wszyscy już się znali 2 lata, a niektórzy nawet dłużej. Mam kręcone długie brązowe włosy i duże błękitne oczy. Jestem szczupła nie że wystają mi kości tylko nie jestem ani gruba. ani normalna, anie mega chuda.
                                                                       *  *  *
Zupełnie do tej szkoły nie pasuje. Każdy ma tam swoje miejsce oprócz mnie. Szkoła jest podzielona na 3 grupy : kujony, popularni oraz nie popularni czyli idioci < jest to reszta osób które nie należą do grupy kujonów albo popularnej > Dla mnie jest to idiotyczne no, ale tak już jest. W mojej poprzedniej szkole tak nie było...
                                                                      *  *  *
Co do rodziny . Nie mam matki. Uciekła od mojego taty jak miałam roczek. Nikt nie wie dlaczego porzuciła mnie oraz tatę. Wiem tylko, że zostawiła krótki list w którym napisała :
             
                                                         Drogi Krzysztofie !
  
                  Nie radze sobie z tym bachorem. Mam tego dosyć! Dobrze, że jest to
           dziecko nieślubne. Nie kocham Cę! Nigdy Ciebie nie kochałam! Nie szukajcie
           mnie!

                                                                                                            Klara

Nienawidzę jej! To nie jest matka! Jak ona mogła zostawić mnie oraz tatę? Tata zawsze mi mówił, że mama mnie bardzo kocha i musiała wyjechać. Prawdę o matce dowiedziałam się gdy miałam 12 lat. Wtedy spaliłam wszystkie jej zdjęcia. Tata do tej pory nie znalazł sobie dziewczyny, a to wszystko przez matkę! Chyba nie może zaufać żadnej kobiecie po tym co mu zrobiła Klara.
                                                                   
                                                                    *  *  *
-Wstawaj! Emilko! - usłyszałam dobiegający głos taty z dołu
-Co się stało? - krzyknęłam zdziwiona - Gdy spojrzałam na zegarek - O nieee, już 7.20!
-Tak, szybko zbieraj się to cię podwiozę!
-Okeej - ziewając odpowiedziałam 
Pobiegłam na dół szybko, zjadłam śniadanie które czekało już na mnie na stole 
-Mmm pyszne, dzięki tato - uśmiechnęłam się
-Dziękuje, a proszę - również się uśmiechnął 
Szybko poszłam do pokoju się przebrać, a potem do łazienki. Nałożyłam tusz do rzęs, umyłam zęby i pobiegłam po torbę.
-Już gotowa! - krzyknęłam schodząc ze schodów 
-Okej, to do samochodu
Gdy już podjechaliśmy pod szkołę.
-Mam nadzieję, że podoba ci się w tej nowej szkole? Kiedyś też do niej chodziłem. - zapytał
-Yyyaa...tak, Pa - wychodząc z samochodu opowiedziałam 
Musiałam skłamać, w ogóle mi się tu nie podoba, ale nie chce robić kłopotów tacie.Gdy tylko podeszłam bliżej usłyszałam śmiechy.
-Hahaha to ta wieśniaczka! - jedna z popularnych dziewczyn krzyknęła 
-Co tatuś podwiózł, boisz się? Hahaha - jeden z chłopaków dodał 
Nie przejmowałam się tym co inni mówią. Gdy weszłam do szkoły weszłam do szkoły zorientowałam się, że nie wzięłam planu lekcji, więc podeszłam do tablicy informacyjnej, dowiedziałam się że odwołali pierwszą lekcję. Super, pomyślałam i co ja teraz będę robić? Zeszłam na dół do szatni i usiadłam na ławce, wyjęłam komórkę i nagle usłyszałam chłopięcy głos.
_________________________________________________
Mam nadzieje, że się podoba ? :)

4 komentarze:

  1. Jak na początek to może być :> Dla mnie jest za mało opisu a za dużo dialogów. I troszkę krótkie. Mam nadzieję, że kolejne będzie dłuższe, bo może wyjść z tego coś ciekawego :)
    Jak masz czas to wpadnij do mnie:
    http://galeria-lua.blogspot.com/ :>
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym pisaniu,
    Lua S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Opowiadanie może się fajnie rozkręcić. Trochę początek mnie zniechęcił, ale dalej było już ok :)
    Znalazłam tylko błąd: wogule - w ogóle. :D
    Będę wpadać i zapraszam do mnie :)

    http://love-and-medical-studies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Opowiadanko ogólnie spoczko , wpadać raczej będę .
    A ty może wpadniesz do mnie : Www.czekoladowa-milosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne opowiadanko. Pomogę Ci, aby było więcej obserwatorów na twoim blogu. Szkoda, aby nikt tego nie czytał. Taki talent nie może się marnować!! Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne komentarze oraz spam będzie usuwany ! Dzięki za wszystkie komentarze <3