środa, 24 lipca 2013

Rozdział IV

Gdy się obudziłam poszłam do łazienki zrobić poranną toaletę. Następnie ubrałam T-shirt z nadrukiem i leginsy pod kolor. Zeszłam na dół i zjadłam śniadanie. Gdy już zamknęłam drzwi od domu poczułam, że ktoś dotknął mojego ramienia. Gdy się odwróciłam ujrzałam Angelę.
-Cześć, pomyślałam, że zajdę po ciebie - powiedziała Angela
-No cześć, spoko - odparłam
-I jak wczorajsza kolacja? - zapytała
-Helena wydaję się miła, tata i Helena wczoraj cały wieczór wpatrywali się w siebie i rozmawiali.
-A ten syn Heleny? - dodała Angela
-Chodzi do naszej szkoły...
-I co? Jaki jest? A jak ma na imię?
-Ma na imię Kamil i jest w naszym wieku jednak jest w grupie popularnych. Nic nie rozmawialiśmy, ani słowa - odparłam
-A jak wygląda? Bo jest dwóch Kamilów w popularnej grupie. Jeden jest dosyć miły, a drugi w ogóle
-Ma niebieskie oczy, włosy blond z grzywą, Jest na pewno wyższy ode mnie - powiedziałam
-Masz szczęście, jest to ten miły Kamil. Ten drugi jest najgorszy z nich wszystkich.
-Aha, chyba się nie polubimy - odparłam
-Oj zobaczymy - dodała z uśmiechem na twarzy
Potem szłyśmy, oczywiście rozmawiając. Gdy weszłyśmy do szkoły nie obyłyśmy się bez nie miłych komentarzy oraz śmiechów. Ja się tym nie przejmowałam, ignorowałam to, ale Angele to obchodziło.
-Nie martw się - powiedziałam - Jak im się znudzi to przestaną - dodałam
-Nie znudzi się...trzy lata już to robią i do tej pory im się to nie znudziło - odparła Angela
-Bo pokazujesz im, że cię to boli! A tego nie można pokazywać. Owszem jest to przykre, ale z czasem przestaną, bo zobaczą, że to nie ma sensu - odrzekłam
-Spróbuję tego nie okazywać - powiedziała uśmiechając się.
                                                                          *  *  *
Angela nie mogła wrócić ze mną, bo miała dodatkowe zajęcia. Musiałam wrócić sama. Wyszłam po za teren szkoły gdy usłyszałam chłopięcy głos. Gdy się odwróciłam zobaczyłam Kamila.
-Cześć, jestem Kamil. Sory, że wczoraj się nie odzywałem, po prostu miałem powód aby nie cieszyć się w tamtym dniu.Pomyślałem, że głupio tak, że nic nie rozmawialiśmy, bo jutro się będziemy z mamą wprowadzać do was. No i być może kiedyś będziemy rodziną. I tak głupio nic nie wiedzieć o swojej przybranej siostrze.
-No hej, a ja Emilka. Spoko, a co takiego się stało jeśli mogę wiedzieć? - zapytałam - Już myślałam, że z taką jak ja nie chcesz nawet gadać...
-Pies mi umarł...bardzo było mi smutno, więc nie miałem ochoty rozmawiać wtedy. A przestań, dlaczego tak mówisz?
-Przykro mi, rozumiem. Bo ty jesteś popularny, a ja nie... - odparłam delikatnie
-To co z tego? Czy to jest aż takie ważne?! Mogę się trzymać oraz rozmawiać z kim chce i nie będą mnie obchodzić komentarze innych osób - powiedział Kamil
-Myślałam, że taki popularny koleś nie chciałby się zadawać z taką jak ja - powiedziałam
-Ale w czym ty jesteś gorsza ode mnie?! Niby, że ja należę do tej głupiej grupy, a ty nie?
-Głupiej?! To po co w tej grupie jesteś skoro jest głupia? - zapytałam
-Sam nie wiem... - delikatnie odpowiedział Kamil
-Na pewno wiesz! Tylko nie chcesz mi powiedzieć. Jak chcesz w końcu to twoja sprawa...
-Może kiedyś ci powiem - odparł
-Okej, nie mówmy już o tym - powiedziałam
Dobrze wie czemu jest w tej grupie. Tylko dlaczego teraz nie chce mi o tym powiedzieć, dlaczego? No trudno może kiedyś mi powie. Gdy doszliśmy do mojego, a niedługo naszego domu.
-O której jutro kończysz? - spytał
- O 14.30, a co?
-Jutro  twój tata oraz moja mama pojadą po nasze rzeczy, bo już jutro wprowadzamy się do was. Wrócilibyśmy razem? Nie pamiętam za bardzo drogi.
-Jasne - odparłam
-To do jutra - uśmiechnął się i pomachał
-Do jutra - odwzajemniłam uśmiech, pomachałam i weszłam do domu.
____________________________________________
Jak myślicie czemu Kamil jest w grupie popularnych oraz nie chce powiedzieć Em ? Piszcie w komentarzach ! :D I jak się Wam podoba rozdział IV ? ;D KAŻDY KOMENTARZ JEST DLA MNIE MOTYWACJĄ WIĘC JAK SIĘ SPODOBAŁO TO NAPISZ KOMENTARZ ;*

10 komentarzy:

  1. Cudowny odcinek, tylko szkoda, że taki krótki bo się wciągnęłam :D Czekam na next.
    Nowy odcinek: historia-nikoli.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog i odcinek też :)
    zapraszam do mnie :*
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award.
    Szczegóły: http://opowiadanieozyciunastolatki.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. http://internetowa-milosc.blogspot.com/ jakie to dziwne że te 2 opowiadania są do siebie bardzo podobne... mimo, że tamto jest dłuższe jest bardzo, bardzo podobne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest podobne... każde opowiadanie jest inne. Jakbyś zauważył(a) tamto opowiadanie jest inne od mojego. Gdybyś się wczytał(a) to byś zauważył(a) przeciwieństwa. I na dodatek anonim... . Wiedziałam, że z czasem przyjdą takie komentarze w stylu "te opowiadanie jest podobne" itp. ale mnie to nie rusza, bo tamto opowiadanie jest inne od mojego. Każdy pisze tak jak chce.

    OdpowiedzUsuń
  6. to opowiadanie jest super ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog , a opowiadanie tak mnie wciągnęło , że aż brak mi słów. Nie mogę doczekać się więcej . Obserwuję i liczę na to samo :P

    http://dusia-dusiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog :)
    http://livethemometn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój blog został nominowany do Liebster Award! Więcej informacji tu: historia-nikoli.blog.pl P.S. U mnie nowy odcinek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog! Obserwuje i licze na rewanż <3
    Dla mnie to bardzo ważne :)

    http://karo-karoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne komentarze oraz spam będzie usuwany ! Dzięki za wszystkie komentarze <3